Sunday, November 05, 2006

Andrea, your fall look is Independent Woman

With your wide variety of interests and zest for life, we're sure you challenge yourself constantly, whether that means exploring new careers and exotic travel locales, or just changing your hairstyle and trying new restaurants. All of this experimentation probably means you're always making new friends, too, and they are likely impressed by your daring attitude and open-mind.

We bet you like looking as original on the outside as you are on the inside. Fall's fashions will give you plenty of opportunity to create a one-of-a-kind style. We're guessing you can effortlessly pull off a cool tunic, or mix in some of this season's eastern elements, such as a soft embroidered jacket or a tailored Chinese-print blazer.

Your splurge: Try cozying up to a fur vest. Or pick up a few sparkly broaches that you can pin to your top, coat, or even your handbag; they're a great way to add your personal flair wherever you go.


test

* lo que es querer despejarse de la tesis mutante

4 comments:

Anonymous said...

Intenté hacer el test, pero creo que es exclusivo para mujeres.

No supe qué contestar cuando me preguntaron cuándo fue la última vez que usé tacones...


Por un segundo pensé que alguien me espiaba...

Andrea Mentxaka said...

jajajaja

Roberto A. Juarez-Garza said...

Una tesis que sufre mutaciones no es un buen indicador del supuesto dominio del tema que debe poseer el autor. Sobre todo cuando esas mutaciones implican redireccionar del desarrollo de la tesis. Una tesis, pues, muta hasta el punto en que el autor lo permite -o tolera.

Andrea Mentxaka said...

Lo de la tesis mutante obedece a mi nickname, el cual obedecía a una parodia de El Santo y lo de 'mutante' fue para darle más connotación de película según mi amigo cineasta Raúl.

Pero bueno, si tomamos la frase no como lo que es sino en un sentido serio y literal, como tú lo tomas, en realidad creo que una tesis siempre muta, tal vez al final cada vez menos (¿qué quiero buscar? ¿estas dos preguntas investigación o ésta? ¿la contesto a través de este enfoque o éste? ¿con esta metodología?).

Pero bueno, recordemos que lo de tesis mutante es algo chacotero, dont take it so seriously